Shaik Opulent Shaik Classic No 33
Парфюмна вода за жени
Влезте в света на лукса с Shaik Opulent Shaik Classic No 33. Тази ориенталска парфюмна вода за жени е въплъщение на елегантност и безвремие, което ще впечатли всяка жена, жадуваща за изключителност. Марка Shaik е известна със способността си да създава аромати, които не само подчертават женската красота, но и разказват истории. Колекцията Opulent Shaik Classic представя шедьовър на парфюмерията, който оставя незабравимо впечатление.
Ароматът на Opulent Shaik Classic No 33 е като разходка по ориенталски пазар, пълен с екзотични аромати и тайни. В началото ще ви посрещне свежа комбинация от кориандър, бергамот и ангелика, които ще събудят сетивата ви и ще ви подготвят за сърцевината на аромата. Тя е съставена от фина смес от роза, хелиотроп, ирис и божур, които придават на парфюма романтичен и същевременно изискан характер. Основните нотки на тонка, сандалово дърво, мускус и ванилия осигуряват дълготраен и чувствен завършек, който ще ви съпровожда през целия ден.
Този аромат е идеален избор за вечерни събития или специални поводи, когато искате да блеснете и да оставите трайно впечатление. Благодарение на състава си, Opulent Shaik Classic No 33 не е само парфюм, а и произведение на изкуството, което перфектно допълва личността на носителката си.
За да постигнете най-добър ефект, нанесете Opulent Shaik Classic No 33 на пулсовите точки, като китките, врата и деколтето. Така ароматът постепенно освобождава своите компоненти и гарантира дълготрайна интензивност. Винаги пръскайте парфюма от достатъчно разстояние, за да се разпредели равномерно. Не забравяйте, че по-малкото е понякога повече – едно или две пръскания са идеални за фино, но впечатляващо ароматно излъчване.
Глава ангелика, бергамот, кориандър
Сърце божур, ирис, роза, хелиотроп цвете
Начало Тонка боб, ванилия, мускус, сандалово дърво
Леснозапалим., Избягвайте контакт с очите., Дръжте извън обсега на деца.
Designer Shaik Inc.
www.designershaik.com
EAN: 6084000008611
Shaik е луксозна парфюмна марка от Бахрейн, създадена през 2007 г. благодарение на визионера Мохамед Ал Асфур. Неговото желание да свърже богатството на ориенталските традиции с модерния свят се отразява във всеки детайл на марката – от уникалния дизайн на флаконите до изключителните композиции на ароматите. Shaik бързо печели признание в областта на нишовите парфюми благодарение на своята уникална философия и висок стандарт на качество, което го поставя сред водещите създатели на луксозни ароматни преживявания на международната сцена.
Философията на марката Shaik основава на съчетание между елегантност, мистерия и ексклузивност. Вдъхновението черпи от ориенталската култура, приказките от хиляда и една нощи и богатата история на Персийския залив. Марката поставя акцент върху ръчната изработка, прецизния подбор на натурални съставки и етичен подход – парфюмите не се тестват върху животни и значителна част от суровините са от устойчиви източници. Всеки парфюм е замислен като бижу, което разказва история и подчертава уникалния стил на носещия го. Впечатляващите кампании и емблематични флакони, често украсени със скъпоценни камъни, правят ароматите на Shaik истински колекционерски бижута.
В асортимента на марката Shaik доминират ексклузивни нишови парфюми, които са разделени в няколко колекции, например Chic Shaik и Opulent Shaik. Сред най-популярните са аромати като Shaik Opulent Shaik No. 77 или Chic Shaik Blue No. 30, които са ценени заради своята комплексност и дълготраен ефект. Марката от време на време представя лимитирани издания с изключителен дизайн и състав, които привличат взискателни колекционери и любители на ексклузивни аромати. Продуктите на Shaik ще бъдат оценени от всеки, който търси наистина оригинално, луксозно ароматно преживяване и желае парфюм, който да подчертае личния стил и да изтъкне индивидуалността.
Средна клиентска оценка
Бъдете първият, който ще оцени продукта.
Разгледайте отговори на често задавани въпроси от клиенти. Ако имате някакви въпроси, нашите специалисти ще се радват да Ви посъветват.
Понеделник-Петък 9:00-17:00 часа.