Вземете допълнително време, към стандартната гаранция! Възползвайте се от възможността за безплатна замяна или безплатен ремонт на повредени стоки.
Повече от 95% от докладваните събития изпълняваме в полза на клиента.
Вашите стоки ще ремонтираме, ще заменим или ще Ви върнем парите.
Пълните условия на услугата можете да намерите ТУК
ИЗПОЛЗВАНЕ НА УДЪЛЖЕНА ГАРАНЦИЯ
Събитието докладвайте на нашите оператори чрез имейл, изпратени на адрес info@brasty.bg. Моля, посочете в имейла:
Номер на касовата бележка или на документа за покупка
Причина за използване на удължената гаранция
След това операторът ще Ви издаде номер, под който ще бъде регистрирана щетата, ще се свърже с Вас и ще договорите следващите стъпки по процедурата и изпращането на повредената стока до нашата централа.
Срокът за обработка на заявката започва от момента на връщане на върнатия продукт.
Как протича обработката
На първо място, ще осигурим пълна диагностика в нашия сервизен център. Ако се потвърди, че продуктът не е механично повреден, ние ще обработим вашата заявка (ремонт, замяна или връщане на пари).
Колко време отнема
Всички съобщени случаи се обработват своевременно, в рамките на 45 дни от доставката на продукта, или от доставката на необходимите документи от полицията в случай на кражба.
Нуждаете се от съвет? Пишете ни
Случайна повреда и кражба (1 година)
случайна повреда или кражба
Повече никога не се притеснявайте за своя часовник. С нас ще бъде в безопасност!
Повече от 95% от докладваните събития изпълняваме в полза на клиента
Само 10% от покупната стойност на продукта
Услугата обхваща случайна повреда, унищожаване, кражба или грабеж на изделието
Пълния текст на застрахователните условия можете да намерите ТУК
Как да съобщите за застрахователно събитие
Събитието докладвайте на нашите оператори чрез имейл, изпратен на адрес info@brasty.bg. Моля, посочете в имейла:
Номер на касовата бележка или документа за покупка
Причината за щетите (точно описание на условията, при които са настъпили повреда или кражба на продукта).
В случай на кражба на продукт:
Потвърждение за докладването в полицията на РБ - моля, не забравяйте да посочите входящия номер.
След това операторът ще Ви издаде номер, под който ще бъде регистрирана щетата, ще се свърже с Вас и ще договорите следващите стъпки по процедурата и изпращането на повредената стока до нашата централа.
Срокът за обработка на жалбата започва от момента на предаване на повредения продукт или на предоставяне на всички необходими потвърждения от полицията на РБ.
Как протича обработката
Ако става дума за повреда на продукта, най-напред ще осигурим пълна диагностика в оторизиран сервиз. Ако естеството на повредата позволява, ще предложим възможности за поправка и ще изчислим разходите за ремонта. Ако ремонтът на продукта не е рентабилен жалбата ще се реши по различен начин.
Колко време отнема
Всички съобщени случаи се обработват своевременно, в рамките на 45 дни от доставката на продукта, или от доставката на необходимите документи от полицията в случай на кражба.