Nina Ricci Nina Pop
тоалетна вода за жени
Не е в наличност
Нина Ричи представя своята ослепителна тоалетна вода Nina Pop, която е празник на радостта и женствеността. Този аромат въплъщава духа на игривост и елегантност, които марката Нина Ричи носи в света на парфюмите. Празнувайте всеки момент с тази цветна композиция, която е идеалният спътник за празнични събития и вечерни срещи.
Ароматът Nina Pop е майсторска симфония, която започва със свежи нотки на лимон и лайм. Тези ободряващи акорди веднага ви пренасят в разцъфнала градина, пълна със светлина и енергия. В сърцето на аромата се крие сладостта на пралини, допълнена от очарователен дурман, ябълка и нежна божурка, които придават романтична и същевременно модерна нотка. Основата на аромата е изградена върху мускус, който придава дълбочина и чувственост, докато кедърът и повторните нотки на ябълка осигуряват траен ефект.
Nina Pop е повече от аромат; това е израз на личността и стила. Тази тоалетна вода е чудесен избор за тези, които искат да подчертаят своята уникалност и да очароват околните. Дизайнът на флакона, вдъхновен от приказния свят, е перфектното допълнение към този аромат и ще донесе чар и оригиналност във вашата колекция парфюми.
За най-добър ефект нанесете тоалетната вода Nina Pop върху пулсовите точки, като китките, шията и зад ушите. Тези зони естествено отделят топлина, която помага на аромата да се развие напълно и да трае по-дълго. За по-нежен и равномерен аромат можете също леко да напръскате във въздуха и да преминете през ароматния облак. Уверете се, че съхранявате продукта на хладно и сухо място, за да запазите неговото качество и интензивност.
Глава лиметка, лимон
Сърце божур, пралини, татул, ябълка
Начало кедър, мускус, ябълка
Леснозапалим., Избягвайте контакт с очите., Дръжте извън обсега на деца.
ANTONIO PUIG S.A
www.ninaricci.com
EAN: 3137370323105
Марка Nina Ricci произхожда от Франция и е създадена през 1932 година в Париж. Нейният основател е италианската дизайнерка Мария Аделаиде Ниели, известна като Нина Ричи, заедно със сина си Роберт Ричи. Именно съчетанието на Нининия усет за елегантност и шивашко майсторство с търговския талант на Роберт довежда до създаването на емблематичната модна къща, която бързо става известна с нежността, женствеността и романтиката на своите модели. Ключов момент е въвеждането на парфюма L’Air du Temps през 1948 година, който става световен символ на свобода и оптимизъм и до днес е сред най-продаваните аромати в света.
Философията на Nina Ricci се основава на вечна елегантност, нежност и женствена изтънченост. Марката поставя акцент върху качеството на материалите, прецизната изработка и уважението към традицията на висшата мода, като същевременно успява да реагира на съвременните тенденции. Създава продукти, които въплъщават френския чар и поетика, не само в модата, но и в света на парфюмите. В своите колекции често се вдъхновява от изкуството и природата, което придава на продуктите автентичен и мечтателен характер. Марката избягва ненужното преувеличение и вместо това залага на чистота на линиите и хармония, което се оценява и от много известни личности – сред големите почитатели са били например Грейс Кели и Катрин Деньов.
Асортиментът на Nina Ricci включва предимно парфюми, които са спечелили милиони почитатели по целия свят. Освен легендарния аромат L’Air du Temps, много популярни са и колекциите Nina, Luna или Les Belles de Ricci, които се отличават с игривост и нежност. Марката се фокусира и върху ексклузивни лимитирани издания, които редовно привличат любителите на уникални ароматни изживявания и колекционери. Продуктите на Nina Ricci са идеален избор за жени, които търсят изискана елегантност, искат да подчертаят своята индивидуалност и желаят аромат, който ще ги съпътства всеки ден с ненатрапчива изисканост.
Средна клиентска оценка
Бъдете първият, който ще оцени продукта.
Разгледайте отговори на често задавани въпроси от клиенти. Ако имате някакви въпроси, нашите специалисти ще се радват да Ви посъветват.
Понеделник-Петък 9:00-17:00 часа.