Nina Ricci Les Délices de Nina
тоалетна вода за жени
Не е в наличност
Влезте в света на Nina Ricci и открийте магията на Les Délices de Nina, тоалетна вода, която е въплъщение на елегантност и игривост. Този аромат представлява изключителна комбинация от сладки и флорални тонове, които мигновено ще ви пренесат в света на приказките и фантазиите. Със своята нежна, но същевременно изразителна есенция, тя е идеална за жените, които искат да изразят своята женственост и радост от живота.
В сърцето на този уникален аромат се съчетават сладостта на карамела с нежността на жасмин и сочността на ягода и ябълка. Тази хармонична смес създава уникално и незабравимо преживяване, подчертано от свежите цитрусови акорди на лимон и мандарина в началото. Основата на аромата се допълва от чувствено бял мускус, сладка ванилия, нежни пралини и малина, които ви обгръщат като топла прегръдка.
Les Délices de Nina е аромат, който ще обикнете при романтични вечери под звездите или при елегантни обществени събития. Неговата сладка и привлекателна аура придава на всяка жена усещане за изключителност и съблазнителност. Тази тоалетна вода е истинско бижу в колекцията на Nina Ricci, което ще ви очарова със своя уникален характер и неустоима привлекателност.
Нанасянето на тоалетната вода Les Délices de Nina е лесно, но изисква лекота и познание на правилните техники. За максимален ефект нанесете аромата върху пулсовите точки, като китките, шията или зад ушите. Тези места имат по-висока температура, което помага на аромата да се развие по-добре и да трае по-дълго. Не забравяйте за нежността – достатъчно е леко натискане на пулверизатора, което ще създаде фина мъгла и ще остави незабравима следа.
Глава лимон, мандаринка
Сърце жасмин, карамел, ябълка, ягода
Начало бял мускус, ванилия, малина, пралини
Леснозапалим., Избягвайте контакт с очите., Дръжте извън обсега на деца.
ANTONIO PUIG S.A
www.ninaricci.com
EAN: 3137370318576
Марка Nina Ricci произхожда от Франция и е създадена през 1932 година в Париж. Нейният основател е италианската дизайнерка Мария Аделаиде Ниели, известна като Нина Ричи, заедно със сина си Роберт Ричи. Именно съчетанието на Нининия усет за елегантност и шивашко майсторство с търговския талант на Роберт довежда до създаването на емблематичната модна къща, която бързо става известна с нежността, женствеността и романтиката на своите модели. Ключов момент е въвеждането на парфюма L’Air du Temps през 1948 година, който става световен символ на свобода и оптимизъм и до днес е сред най-продаваните аромати в света.
Философията на Nina Ricci се основава на вечна елегантност, нежност и женствена изтънченост. Марката поставя акцент върху качеството на материалите, прецизната изработка и уважението към традицията на висшата мода, като същевременно успява да реагира на съвременните тенденции. Създава продукти, които въплъщават френския чар и поетика, не само в модата, но и в света на парфюмите. В своите колекции често се вдъхновява от изкуството и природата, което придава на продуктите автентичен и мечтателен характер. Марката избягва ненужното преувеличение и вместо това залага на чистота на линиите и хармония, което се оценява и от много известни личности – сред големите почитатели са били например Грейс Кели и Катрин Деньов.
Асортиментът на Nina Ricci включва предимно парфюми, които са спечелили милиони почитатели по целия свят. Освен легендарния аромат L’Air du Temps, много популярни са и колекциите Nina, Luna или Les Belles de Ricci, които се отличават с игривост и нежност. Марката се фокусира и върху ексклузивни лимитирани издания, които редовно привличат любителите на уникални ароматни изживявания и колекционери. Продуктите на Nina Ricci са идеален избор за жени, които търсят изискана елегантност, искат да подчертаят своята индивидуалност и желаят аромат, който ще ги съпътства всеки ден с ненатрапчива изисканост.
Средна клиентска оценка
Бъдете първият, който ще оцени продукта.
Разгледайте отговори на често задавани въпроси от клиенти. Ако имате някакви въпроси, нашите специалисти ще се радват да Ви посъветват.
Понеделник-Петък 9:00-17:00 часа.