Bvlgari AQVA Amara
тоалетна вода за мъже
Не е в наличност
Bvlgari представя уникално бижу сред тоалетните води за мъже - AQVA Amara. Този аромат е празник на силата и енергията на морето, претворен в свежо цитрусово изживяване. AQVA Amara въплъщава лукса и елегантността, които са характерни за марката Bvlgari. Ароматът е създаден, за да бъде идеалният аксесоар за мъже, които искат да излъчват свежест и увереност, и е перфектният избор за летни вечери край морето или на елегантни социални събития.
Ароматът разкрива своята композиция с искрящи нотки на сицилианска мандарина, които носят мигновена свежест и ободрение. В сърцето се крие комбинация от нероли и водни нотки, които придават на аромата чувствена дълбочина и нежност. Основата се състои от тамян и индонезийско пачули, които оставят дълготрайно впечатление и добавят интензивност и изтънченост. AQVA Amara е не само аромат, но и изживяване, което подчертава харизмата на всеки мъж.
Bvlgari AQVA Amara е създадена така, че да носи усещане за лукс и изключителност. Тя е опакована в елегантен флакон, който отразява светлината като морска повърхност, подчертавайки цялостното вдъхновение от водния свят. Този парфюм е великолепен избор за мъже, които искат да оставят трайно впечатление и да изразят своята индивидуалност чрез цитрусова свежест и дълбока елегантност.
За максимален ефект нанасяйте Bvlgari AQVA Amara върху пулсовите точки като китките, врата и зад ушите. Тези зони помагат да се запази и развие ароматът през целия ден. Нанасяйте от подходящо разстояние, за да се разпредели равномерно и да не създава твърде интензивна точка. За по-дълга трайност на аромата е идеално да се нанася върху кожа, която предварително е хидратирана.
Глава сицилианска мандарина
Сърце водни нотки, нероли
Начало Индонезийско пачули, олибан
Леснозапалим., Избягвайте контакт с очите., Дръжте извън обсега на деца.
LVMH Group
www.bulgari.com
EAN: 0783320911033
Марка Bvlgari произхожда от Италия и нейната история започва през 1884 г. в Рим. Основана е от гръцкия бижутер Сотириос Вулгарис, чиято страст към красотата и прецизното майсторство придава на марката уникален характер. Благодарение на съчетаването на гръцкото наследство и римския художествен стил, Bvlgari бързо се утвърждава първоначално като марка за луксозни бижута, а по-късно разширява дейността си и в света на часовниците, парфюмите и други ексклузивни аксесоари. Сред ключовите моменти е откриването на легендарния бутик на Via dei Condotti в Рим и представянето на първата колекция бижута, която задава нови тенденции в дизайна.
Философията на Bvlgari се основава на съчетаване на традиция, иновация и изразителен стил, който почита лукса и оригиналността. Създава продукти, които са празник на италианското изкуство на живота – т.н. „la dolce vita". Марката поставя акцент върху устойчивостта, внимателно подбира материалите и подкрепя етичните практики в цялата производствена верига. Вдъхновение черпи от архитектурата, античното изкуство и природата, което се отразява в уникалните форми и цветове на нейните колекции. Изразителните кампании и сътрудничества със световни звезди като Наоми Уотс и Зендая подчертават уникалния стил на Bvlgari и нейната модерна, самоуверена комуникация.
В асортимента на Bvlgari не липсват иконични парфюми, бижута, часовници, слънчеви очила и луксозни кожени аксесоари. В областта на ароматите, сред най-известните колекции са Bvlgari Omnia, Aqva и Man, които впечатляват с оригинални композиции и елегантен дизайн на флаконите. Парфюмите се отличават с хармония на природни тонове и дълготрайност, често достъпни в различни варианти и обеми. Марката редовно представя лимитирани издания и не се страхува от сътрудничества с водещи дизайнери или инфлуенсъри. Bvlgari е идеален избор за тези, които търсят уникален стил, изключително качество и жадуват за щипка италиански лукс в ежедневния живот.
Средна клиентска оценка
Бъдете първият, който ще оцени продукта.
Разгледайте отговори на често задавани въпроси от клиенти. Ако имате някакви въпроси, нашите специалисти ще се радват да Ви посъветват.
Понеделник-Петък 9:00-17:00 часа.