Ralph Lauren Big Pony 4 Orange
тоалетна вода за мъже
Не е в наличност
Ralph Lauren представя своята емблематична серия Big Pony, която носи свежест и енергия във всяко шишенце. Big Pony 4 Orange е тоалетна вода, която привлича мъжете, търсещи динамика и жизненост в ежедневието си. Този аромат е въплъщение на модерната елегантност и свобода, които марката Ralph Lauren винаги е символизирала.
Big Pony 4 Orange е цитрусов аромат, който ще ви завладее със своята свежест и яснота. В началото на тази композиция ще се срещнете с освежаващ грейпфрут, който моментално ще събуди сетивата ви. Сърцето на аромата е съставено от сочна мандарина, която добавя капка сладост и игривост. Цялостното преживяване е завършено с дървесен акорд, който носи дълбочина и чувственост. Този аромат е идеален за работни срещи, където искате да оставите впечатление за изтънченост и увереност.
Ralph Lauren Big Pony 4 Orange е перфектният избор за мъже, които не се страхуват да изпъкнат и да покажат своята уникална личност. Флаконът с обем 75 мл е проектиран така, че да отразява елегантността и спортния стил, характерни за Ralph Lauren. Подгответе се да бъдете център на вниманието, независимо дали сте в офиса или на бизнес среща.
Нанесете Ralph Lauren Big Pony 4 Orange тоалетна вода върху чиста и суха кожа, идеално след душ, когато кожата ви е най-добре подготвена да поеме аромата. Насочете се към пулсовите точки, като китките, шията и зад ушите, където ароматът се развива най-добре благодарение на топлината на тялото ви. За дълготраен ефект можете леко да разпръснете аромата и върху дрехи, но избягвайте директно нанасяне върху чувствителни тъкани. Така ще бъдете обгърнати от свежест и енергия през целия ден с Big Pony 4 Orange.
Глава грейпфрут
Сърце мандарина
Начало дърво акорд
Леснозапалим., Избягвайте контакт с очите., Дръжте извън обсега на деца.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3605975054071
Ralph Lauren е емблематична американска марка, създадена през 1967 г. в Ню Йорк и носеща името на своя основател, легендарния дизайнер Ралф Лорен. Неговата визия съчетава вечна елегантност с непринуден стил на Източното крайбрежие на Америка и през десетилетията първоначалната колекция от вратовръзки се превръща в световно призната модна и лайфстайл марка. Именно чувството на Лорен за детайл и способността му да улови духа на американската мечта издигат марката на върха на световната мода. През годините Ralph Lauren се утвърждава като символ на лукс, качество и определен начин на живот, който привлича поколения по цял свят.
Философията на Ralph Lauren се основава на ценностите на автентичност, елегантност и вечност. Всеки продукт отразява желанието на Лорен да внася красота в ежедневието чрез прецизна изработка и качествени материали. През последните години устойчивостта играе все по-важна роля – марката акцентира на избора на висококачествени материи, етично производство и прозрачност в целия веригата на доставка. Вдъхновение за създаването на колекциите са класически американски мотиви, спортна елегантност и британска традиция. Знакови кампании и сътрудничества с личности като Джиджи Хадид, Ансел Елгорт или Даян Крюгер укрепват имиджа на марката в социалните медии и я доближават до съвременните тенденции.
Асортиментът на Ralph Lauren е изключително широк – в него се включват не само емблематични модни колекции за жени, мъже и деца, но и парфюми, аксесоари и продукти за дома. Сред най-известните продукти е прочутата колекция Polo, която е синоним на спортен чар, и популярните парфюми като Ralph Lauren Polo Blue или Romance в различни обеми. Марката редовно представя лимитирани издания и ексклузивни сътрудничества, които привличат любителите на оригиналност и лукс. Ralph Lauren е идеалният избор за всички, които търсят качество, стил и вечност в едно – било то елегантен тоалет, емблематичен аромат или дизайнерски аксесоар за интериора.
Средна клиентска оценка
Бъдете първият, който ще оцени продукта.
Разгледайте отговори на често задавани въпроси от клиенти. Ако имате някакви въпроси, нашите специалисти ще се радват да Ви посъветват.
Понеделник-Петък 9:00-17:00 часа.