Paco Rabanne Ultrared Man
тоалетна вода за мъже
Не е в наличност
Открийте света на Paco Rabanne с тоалетната вода Ultrared Man, която предлага изключително преживяване с цитрусова свежест и неочаквани сладки нотки. Този аромат е създаден за модерния мъж, който не се страхува да изпъкне и да покаже своята уникалност. Ultrared Man е перфектният спътник за вечерни събития или неформални срещи, където искате да оставите незабравимо впечатление.
Ароматът Ultrared Man започва с ярки и свежи тонове на кръв портокал, които веднага ви завладяват с енергия и виталност. Тази свежест се преплита с вкусно сладка смес от зърна тонка и пралини в сърцето на аромата, придавайки му чувственост и дълбочина. В основата се развиват топли нотки на ванилия и пачули, които завършват аромата с нежна елегантност.
Paco Rabanne е марка, която е синоним на иновации и смели дизайни. Тяхната линия Ultrared Man е създадена за тези, които търсят нещо необикновено. С този аромат ще бъдете в центъра на вниманието и ще изразите своята личност с кураж и стил.
Нанесете тоалетната вода Ultrared Man на пулсовите точки, като китките, шията или зад ушите, където ароматът се развива най-добре. За по-интензивен ефект, нанесете след душ на чиста кожа. Избягвайте триенето на китките една в друга, за да не разстроите ароматните съставки. Този аромат е идеален избор за вечерни поводи, когато искате да блеснете и да оставите дълготрайно впечатление.
Глава червен портокал
Сърце Тонка боб, пралини
Начало ванилия, пачули
Леснозапалим., Избягвайте контакт с очите., Дръжте извън обсега на деца.
ANTONIO PUIG S.A
www.rabanne.com
EAN: 3349666005996
Paco Rabanne е емблематична марка, произхождаща от Испания, чиято история започва през 1966 г., когато е основана от Франсиско „Пако“ Рабанеда Куерво. Пако Рабан, архитект по образование, пренася в света на модата и парфюмите своята смелост да експериментира и да прекрачва границите на традиционния дизайн. Първата колекция, която използва нестандартни материали като метал и пластмаса, предизвиква истинска сензация в Париж и поставя началото на пътя на марката сред пионерите в модната и козметична индустрия. Ключов момент е дебютът на парфюма Calandre през 1969 г. и по-късно представянето на легендарния аромат 1 Million, който променя света на мъжките парфюми.
Философията на Paco Rabanne се основава на съчетание от неконвенционалност, смелост и футуризъм. Марката не се страхува да разрушава стереотипите и да внася нови импулси и оригинални идеи в света на красотата и модата. В творчеството се отразява вдъхновение от изкуството, архитектурата и съвременните технологии, което е видимо не само в дизайна на флаконите, но и в оригиналния стил на модните колекции. Устойчивостта и етичният подход играят все по-важна роля – марката се фокусира върху иновативни материали и прозрачност в производството. Лицата на кампаниите са световноизвестни знаменитости като Дуа Липа и Ник Джонас, а стилът на комуникация в социалните мрежи се отличава със самоувереност и оригиналност.
В асортимента на Paco Rabanne доминират предимно парфюмите, които са се превърнали в култови по целия свят – от известната серия 1 Million през дамската колекция Lady Million до модерните аромати Invictus и Olympea. Марката предлага също така продукти за тяло и коса, козметични подаръчни комплекти и в модната дивизия – вечни аксесоари и бижута. Иконични продукти като 1 Million с обем 100 мл са сред най-търсените подаръци и лични избори на клиенти от различни поколения. Лимитираните издания и специални колекции често се създават в сътрудничество с артисти и известни личности, което засилва уникалния характер на марката. Paco Rabanne е идеален избор за тези, които търсят изключителност, оригиналност и искат да изразят своя стил без компромиси.
Средна клиентска оценка
Бъдете първият, който ще оцени продукта.
Разгледайте отговори на често задавани въпроси от клиенти. Ако имате някакви въпроси, нашите специалисти ще се радват да Ви посъветват.
Понеделник-Петък 9:00-17:00 часа.