Jimmy Choo Exotic 2015
тоалетна вода за жени
Не е в наличност
Jimmy Choo внася в света на ароматите ексклузивната серия Exotic 2015, която е празник на чувствеността и елегантността. Тази тоалетна вода за жени е перфектно изразяване на модерната женственост, комбинирайки свежи и ярки тонове с дълбоки и съблазнителни акценти. Нейната цветна композиция е създадена, за да впечатли и очарова.
В началото ви приветства свежа експлозия от каси и розов грейпфрут, които придават на аромата искра и енергия. Тези свежи тонове постепенно се развиват в сърце, съставено от великолепни цветни тонове и нежна орхидея. Този цветен акорд представлява нежност и изтънченост, която е неустоимо привлекателна.
Основата на аромата е изградена върху сладки и съблазнителни ноти от малина и пачули, които придават на аромата дълбочина и незабравим характер. Jimmy Choo Exotic 2015 е идеалният избор за вечерни социални събития или романтични вечери, когато искате да оставите незабравимо впечатление. Този аромат е създаден за жената, която не се страхува да бъде център на вниманието и желае уникалност.
За максимален ефект нанесете тоалетната вода Jimmy Choo Exotic 2015 върху пулсовите точки, като китките, шийните артерии и вътрешната част на лакътните сгъвки. Тези области излъчват топлина, която помага на аромата да се развие и задържи по-дълго. За свежест през целия ден можете леко да нанесете аромата върху косата или дрехите, но избягвайте нанасянето върху чувствителна кожа. Съхранявайте бутилката на хладно и сухо място, за да запазите качеството на аромата.
Глава розов грейпфрут, черен касис
Сърце орхидея, цветни тонове
Начало малина, пачули
Леснозапалим., Избягвайте контакт с очите., Дръжте извън обсега на деца.
InterParfums Inc.
www.jimmychoo.com
EAN: 3386460065375
Jimmy Choo е британска модна марка, създадена през 1996 г. в Лондон благодарение на сътрудничеството между малайзийския дизайнер Джими Чу и британската модна редакторка Тамара Мелън. Тяхната обща визия обедини традиционното майсторство в изработката на обувки със съвременен дизайн и лукс, което стана основа за бързия възход на марката на световната сцена. Първият бутик Jimmy Choo отваря врати в Лондон и бързо привлича вниманието не само на модните икони, но и на знаменитости от червените килими. Марката постепенно се разраства с нови категории и се превръща в синоним на изисканост и изключителен стил.
Философията на марката Jimmy Choo се основава на комбинацията от женственост, екстравагантност и майсторска изработка. Всеки продукт е проектиран с акцент върху детайла и оригиналността, което отразява стремежа на марката да вдъхновява увереност и уникалност във всяка жена. Материалите са внимателно подбрани с оглед на качеството и етиката, включително подкрепа за по-устойчиви практики в новите колекции. Jimmy Choo често черпи вдъхновение от изкуството, архитектурата и съвременната градска култура, което се отразява в смелите форми и цветови комбинации. Сред известните личности, които обичат марката, са например Меган Маркъл, Бионсе и Дженифър Лопес, а отличителните кампании на марката редовно задават тона на световните модни тенденции.
Асортиментът на Jimmy Choo включва луксозни обувки, чанти, модни аксесоари и през последните години също парфюми, които са много популярни по целия свят. Иконични продукти са например обувките Romy или сандалите Lance, които са станали класика на червените килими. В областта на парфюмите марката привлича внимание с колекцията Jimmy Choo Eau de Parfum (обем 60 мл, 100 мл), която е символ на чувственост и женска сила. Специалните лимитирани издания и сътрудничествата с водещи дизайнери винаги предлагат нещо ново и изключително на пазара. Марката е идеален избор за жени, които търсят съчетание от изтънчен стил, лукс и вечна елегантност – независимо дали става въпрос за специален случай, ежедневен уверен вид или ярък моден аксесоар.
Средна клиентска оценка
Бъдете първият, който ще оцени продукта.
Разгледайте отговори на често задавани въпроси от клиенти. Ако имате някакви въпроси, нашите специалисти ще се радват да Ви посъветват.
Понеделник-Петък 9:00-17:00 часа.