ДРУГИ КУПУВАТ ТОВА

Описание

Описание на продукта тоалетна вода за жени 30 ml

Guess Double Dare тоалетна вода за жени 30 ml

Guess представя на света на ароматите смела и енергична тоалетна вода Double Dare, предназначена за жени, които не се страхуват да изпъкнат и да покажат своята независимост. Този аромат е перфектна симфония от свежи и чувствени нотки, които създават незабравимо изживяване. Ще ви посрещне с искряща глава с нотки на ягода, мандарина и личи, които мигновено събуждат сетивата ви.

В сърцето на този аромат се разгръща елегантен букет от жасмин, листа от теменуга и момина сълза. Тези цветни акорди придават нежност и женственост, докато основните нотки на ветивер, амбра и ванилия носят дълбочина и дълготрайна чувственост. Double Dare е идеален избор за следобедни разходки из града или вечерни срещи с приятели, където искате да оставите личността си да блесне.

Тази тоалетна вода е въплъщение на модерната женственост и смел дух, характерен за марката Guess. Double Dare е не само аромат, но и изявление за стил и самоувереност. Всеки момент, прекаран с този аромат, е възможност да изживеете нещо изключително и незабравимо.

Употреба

Нанесете тоалетната вода Guess Double Dare върху пулсовите точки, като китките, шията и зад ушите, за да може ароматът да се развие оптимално и да издържи възможно най-дълго. За още по-интензивно изживяване можете да нанесете аромата и върху облеклото, но винаги от достатъчно разстояние, за да избегнете петна. Не забравяйте, че правилното съхранение на парфюма, далеч от пряка слънчева светлина и топлина, ще осигури дълготрайно качество.

  • Глава личи, мандаринка, ягода

  • Сърце Момина сълза, виолетови листа, жасмин

  • Начало ванилия, ветивер, кехлибар

Предупреждение за безопасност:

Леснозапалим., Избягвайте контакт с очите., Дръжте извън обсега на деца.

Производител/Вносител:

InterParfums Inc.
Www.guess.eu

EAN: 3614220834405

За марката

За марката Guess

Марка Guess произхожда от Съединените щати и нейната история започва през 1981 година. Основана е от братята Пол, Жорж, Арман и Морис Марсиано, които идват от Франция в Калифорния с ясна визия да съчетаят европейската елегантност с американския дух на свобода. Първият голям успех е емблематичната колекция дънки, която стартира световната популярност на марката. В рамките на няколко години Guess заема твърдо място сред водещите модни къщи и се превръща в символ на младежка смелост, иновация и неформален лукс.

Философията на Guess се основава на смел стил, оригиналност и внимание към детайла. Марката вярва в свободата на себеизразяване и се вдъхновява от калифорнийския начин на живот, който се отразява във всички колекции – от облекла до аксесоари. Акцентът е върху качествени материали, модерни кройки и етичен подход към производството, включително усилия за по-устойчиви практики. Guess е известна със своите впечатляващи кампании, които често включват световноизвестни модели и знаменитости, като Клаудия Шифър, Ева Херцигова или Джиджи Хадид, и комуникира в социалните мрежи младежки, свежо и с лекота.

Асортиментът на Guess включва широк спектър модни продукти – от облекла, дънкови колекции, чанти и портфейли до часовници, бижута и слънчеви очила. Значителна част от офертата са и парфюмите, сред които изпъкват дамският аромат Guess Seductive и мъжкият Guess Dare. Всяка колекция предлага уникална комбинация от елегантност и модерност, често в лимитирани издания, които подчертават индивидуалността на носителя. Марката Guess е идеална за уверени жени и мъже, които държат на стил, оригиналност и търсят в модата не само външен вид, но и история и емоции.

Преглед

Преглед

Средна клиентска оценка

Средна клиентска оценка

Бъдете първият, който ще оцени продукта.

Добавяне на оценки

Напишете рецензия за продукта Guess Double Dare тоалетна вода за жени 30 ml

Вашата оценка:

Попитайте

попитайте експертите

Разгледайте отговори на често задавани въпроси от клиенти. Ако имате някакви въпроси, нашите специалисти ще се радват да Ви посъветват.

Понеделник-Петък 9:00-17:00 часа.

Задайте въпрос Затваряне на формуляра

Последно разглеждани