Carolina Herrera Herrera For Men 75 ml
деостик за мъже
Carolina Herrera е марка, известна със своята елегантност и изисканост. Нейната колекция Herrera For Men представя модерния мъж, който цени качеството и стила. Този деостик, част от колекцията, предлага не само дълготрайна свежест, но и деликатен дървесен аромат, който подчертава вашата индивидуалност.
Ароматът на този деостик е майсторска комбинация от внимателно подбрани съставки. В началото се усещат свежи нотки на лимон, розмарин, нероли и лавандула, които създават енергизиращо въведение. Сърцето на аромата е хармонично съчетание на карамфил, здравец и детелина, които придават нежна пикантна нотка. Основата завършва с топло и чувствено сандалово дърво в комбинация с тютюн, което придава на аромата дълбочина и мъжественост.
Този деостик е идеален избор за мъже, които искат да оставят впечатление на работна среща или вечерно тържество. Неговият дискретен дизайн и практичен размер от 75 мл го правят перфектен спътник за пътувания, когато е необходимо бързо освежаване.
За оптимални резултати нанесете деостика върху чиста, суха кожа на подмишниците. Нанесете равномерно и оставете да изсъхне за кратко, преди да се облечете. Този деостик е проектиран да осигурява дълготрайна защита срещу изпотяване, като същевременно ви осигурява приятен аромат през целия ден. Идеално е да го използвате след душ, когато кожата е най-добре подготвена да абсорбира аромата и активните съставки.
Глава лавандула, лимон, нероли, розмарин
Сърце детелина, карамфил, мушкато
Начало сандалово дърво, тютюн
Прочетете инструкциите и ги следвайте.
ANTONIO PUIG S.A
www.puig.com
EAN: 23271S
Марка Carolina Herrera е създадена през 1980 година в Ню Йорк от венецуелската модна дизайнерка Каролина Ерера, известна със своя изискан вкус и усещане за елегантност. Благодарение на визията си да съчетае вечната изисканост с модерен чар, тя бързо успява да се наложи на световните модни подиуми, където впечатлява със сложни силуети и луксозни материали. Първият голям успех е представянето на дебютната ѝ колекция през 1981 година, която получава възторжени отзиви от критиците и клиентите. С течение на годините Carolina Herrera се превръща в синоним на изискана мода и през 1988 година разширява портфолиото си с първия аромат, поставяйки основата на вече емблематичната си парфюмна линия.
Философията на Carolina Herrera се основава на ценностите на женствеността, смелостта и изискания стил, които се отразяват във всеки детайл от продуктите на марката. Акцентът върху прецизното майсторство и качествените материали е видим както в модните колекции, така и в областта на парфюмите, където марката предпочита внимателно подбрани съставки и иновативни подходи към създаването на аромати. Вдъхновението черпи от съвременното изкуство, класическия дизайн и космополитния живот на големия град. Марката е известна със своя елегантен и самоуверен стил на комуникация, който привлича жени от всички поколения. Сред известните личности, които са носили модели на Carolina Herrera, са Жаклин Кенеди Онасис и Рене Зелуегър, а парфюмите на марката често красят козметичните маси на световни знаменитости.
Асортиментът на Carolina Herrera предлага широка гама от продукти от луксозни парфюми, тоалетни води и козметика за тяло до модни аксесоари и облекло. Сред най-известните аромати е емблематичната колекция Good Girl, която впечатлява с уникалния си дизайн на флакона във формата на обувка и чувствената композиция от флорални и ориенталски нотки. Друг популярен продукт е мъжката линия 212 Men, която привлича модерния мъж с динамичен начин на живот. Всяка година марката представя лимитирани издания и ексклузивни сътрудничества, които предлагат свеж поглед към класическата елегантност. Carolina Herrera е идеалният избор за жени и мъже, които търсят оригиналност, лукс и естествена самоувереност във всеки детайл от своя стил.
Средна клиентска оценка
Бъдете първият, който ще оцени продукта.
Разгледайте отговори на често задавани въпроси от клиенти. Ако имате някакви въпроси, нашите специалисти ще се радват да Ви посъветват.
Понеделник-Петък 9:00-17:00 часа.