1. Удължена гаранция
BRASTY GROUP s.r.o. предоставя на клиента т. нар. удължена гаранция на часовници една година след законоустановената гаранция на продукта, закупен чрез интернет магазина Brasty.bg при условията, изброени по-долу.
Договорът за предоставяне на тази услуга се сключва, когато клиентът маркира избрания продукт, който се предлага в електронния магазин Brasty.bg, в така наречената кошница, а BRASTY GROUP s.r.o. потвърди тази поръчка.
Условия за използване на удължена гаранция:
- Клиентът да заплати услугата правилно и навреме.
- Ако се установи дефект в часовниковия механизъм по време на удължената гаранция, т.е. една година след изтичане на законоустановената гаранция на продукта (за дефект изрично не се счита, в рамките на тази удължена гаранция, изпреварването или изоставането на часовника).
- rОбхватът на удължената гаранция на часовниците е същият и при същите условия и изключения, както при законовата гаранция, освен ако в тези условия не е посочено друго.
Процедура в случай на удължаване на гаранцията:
- Клиентът ще свърже чрез имейл с BRASTY GROUP s.r.o. и предостави доказателство за правото на удължена гаранция с оригиналния данъчен документ, съдържащ разглеждания продукт и съответната платена удължена гаранция.
- Следвайки инструкциите на BRASTY GROUP s.r.o. занесе или изпрати дефектния продукт на договореното място.
- BRASTY GROUP s.r.o. ще прецени дали е възникнала причина за обезщетение според удължената гаранция и ще вземе решение за най-подходящия начин за изпълнение (ремонт или замяна на часовника), за което ще уведоми клиента.
- Ако часовникът подлежи на поправка, BRASTY GROUP s.r.o. ще осигури необходимия ремонт.
- Ако часовникът е напълно унищожен или ремонтът му е нецелесъобразен, BRASTY GROUP s.r.o. ще предостави на клиента резервен часовник (оригиналният часовник в този случай не се връща на клиента).
- Ако часовникът не подлежи на ремонт или замяна, на клиентът се изплаща по банковата сметка сумата съответстваща на цената в момента на възникване на застрахователното събитие.
Прекратяване на удължената гаранция:
- Изтичане на последния ден на удължената гаранция.
- Загуба или кражба на продукта, за който е бил издаден документът за покупка.
- Чрез изпълнението на удължената гаранция.
- Валидно оттегляне от договора за покупка в рамките на законовия гаранционен период поради гаранционен дефект на продукта (в такъв случай BRASTY GROUP s.r.o. ще възстанови таксата за удължена гаранция).
2. Гаранция при случайно счупване и кражба:
BRASTY GROUP s.r.o. ще компенсира клиента за финансовите загуби за продукта, закупен чрез електронния магазин на Brasty.bg, която е възникнала при случайно повреждане или кражба на продукта, при условията изложени по-долу.
Договорът за предоставяне на тази услуга се сключва, когато клиентът маркира избрания продукт, който се предлага в електронния магазин Brasty.bg, в така наречената кошница, а BRASTY GROUP s.r.o. потвърди тази поръчка.
Условия за ползване на услугата:
- Клиентът да заплати услугата правилно и навреме.
- Клиентът да приложи услугата не по-късно от 1 година от поръчката на въпросния продукт чрез имейл.
- В случай на кражба на продукта, клиентът да предостави доказателство потвърдено от полицията на РБ.
- Услугата се прекратява след нейното изпълнение.
- Услугата може да бъде закупена в рамките на 14 дни от получаването на стоката.
Предоставената услуга не се отнася за:
- Ремонти на продукта, покрити от задължителната гаранция.
- Нормално износване, пренебрегване на поддръжката или излагане на постоянна корозия, влажност, топлина и студ.
- Повреда на продукта, която не засяга функционалността и използваемостта на продукта (напр. драскотини, оцветяване, загуба на цвят или покритие и др.).
- Повреда на продукта, причинена от неправилен монтаж, ремонт или поддръжка.
- Повреда на продукта, причинена от употребата му в противоречие с инструкциите на производителя или с цел различна от тази, за която е предназначен, включително използването на неподходящи аксесоари.
- Умишлена повреда или отчуждаване на продукта.
- Повреда или кражба на продукта в резултат на vis maior.
Размер на финансовото обезщетение:
- Тази услуга се договаря с доплащане на 10% от покупната цена на артикула с включено ДДС, ако клиентът е регистриран по ДДС, се договаря с доплащане 10% от покупната цена без ДДС.
- В случай на инцидентно увреждане на продукта, подлежащо на поправка, на клиента се предоставя ремонт, ако продуктът е напълно унищожен или ремонтът е неефективен, на клиента се предлага заместващ продукт по негов избор в съответната ценова категория. Ако не подлежи на ремонт или замяна на продукта, на клиента се изплаща покупната цена на продукта, след като се приспаднат 10%, под формата на ваучер за следваща покупка.
- В случай на кражба на продукта, на клиента се предоставя заместващ продукт по негов избор в съответната ценова категория, ако не подлежи на замяна, се изплаща на клиента покупната цена на продукта в брой или под формата на ваучер за следваща покупка, като се приспадне 10% от покупната стойност.