Рекламация в Brasty

Вашето абсолютно удовлетворение от нашите продукти е наш приоритет и ние наистина се грижим винаги да сте напълно доволни от покупката си на Brasty.bg. Ако споделите положителния си опит с пазаруването с Вашите познати, приятели и семейство, ще ни помогнете значително в изграждането на доброто име на нашата компания. В същото време не искаме да останете с впечатлението, че при нас няма място за отрицателна обратна връзка. Точно обратното. Въпреки факта, че нашият сортимент идва от доказани, надеждни източници и се състои от оригинални продукти на реномирани световни марки, които се гордеят с тяхната прецизност и качество, на този свят нищо не е съвършено. На нас ни е ясно, че всичко може да се случи, независимо колко луксозни, красиви и, говорим за часовниците, дори надеждни са продуктите, които продаваме.

Не се колебайте да се свържете с нас с жалба или рекламация, дори и за най-малките подробности. Всеки Ваш негативен опит е много важен за нас, за да можем да ограничим неговото повторение за в бъдеще и, най-вече, да предотвратим най-лошото - загубата на клиент. Оценяваме Вашите предложения и сме наясно, че само по този начин можем да продължим да подобряваме нашите услуги и занапред и да спечелим Вашето пълно доверие.

Ако смятате, че закупеният продукт, по някаква причина, не изпълнява обещаното, т.е. не отговаря на описанието, качеството, не разполага със съответните функции или няма това съдържание, незабавно се свържете с нашата компания на +359 2 492 8724 или на имейл адреса info@brasty.bg. Можете да бъдете сигурни, че ще изслушаме внимателно предложението Ви за рекламация и ще подходим с максимално разбиране. Бъдете сигурни, че ще положим всички усилия да отстраним неприятната ситуация незабавно и извинението ни за неудобството винаги е искрено.


Попълнете облеклото си със стилни аксесоари:


Независимо от това, бихме искали да Ви информираме, че рекламацията може да бъде направена само по време на гаранционния период. Този период продължава 24 месеца от получаването на стоките (в случай на стоки втора употреба този срок се намалява на 12 месеца), при условие, че този период може да бъде удължен с дните, когато стоките са били в гаранционен ремонт. Освен ако не е уговорено друго, заявените стоки в оригиналната опаковка, допълнени с описание на дефекта и копие от документа, удостоверяващ покупката, могат да бъдат изпратени на адрес Velkomoravská 479/19, 779 00 Olomouc, седалището на Brasty, и рекламацията ще бъде уредена в рамките на 30 дни.

Няма никаква причина да се оплаквате от Brasty. В случай на обоснована рекламация, например ако стоките имат отстраними, но също така и непоправими дефекти, които са пречка за правилното им използване, всеки клиент има право на оправяне на дефекта или замяна, или разумна отстъпка от покупната цена, или дори право да се откаже от договора за покупка и да получи обезщетение за разходите, свързани с рекламацията.